spacer
Kurdie.com - Versie 2.1 - Voor sommige Herinnering voor andere Verbazing| 1
  1
logo 1
1
header
Evenement

No events!

Persoonlijk

blijven
Jarig vandaag
06-09 Fistaq
06-09 karwan88
06-09 sharaz
06-09 Predator_
06-09 karwan19
footer
Chatbalk

Forum

ForumModeHeb Jij Een Vriend/Vriendin Nieuwe Topic 

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende
 Topic: Heb Jij Een Vriend/Vriendin

Nazz
 Kurdie Lid

Nazz - 18-08-2010 17:31:29

kameelteen schreef op 16-08-10 om 16:22:
hahah jullie zijn fa2 hahahaha kijk die taal die je gebruikt meisje.. zoals ik al zei meisjes horen niet neger taal te praten.. van mij mag je jezelf late balle door die negers maar ga je niet gedragen als hun..

en het laatste wat k nodig heb is liefde van meisjes als jullie.. en geen een jongen wil jullie liefde.. maar jullie trappen altijd in die onzin na 1 dag praten word jullie beloofd dat je gaat trouwen blablalbaba en dan word je anaal genomen en ga je huilen

hou maar hoop in de liefde meisje.. ik durrf te wedden dat je minimaal 8 exen heb gehad.. en dat kan je stoer vinden ja ,, maar ik vindje een dikke hoer
dus sorry

jij bent afgekeurd

HAHHA.. Weet dat je een zonde hebt gemaakt nu! Je noemt mij een hoer terwijl ik nog een maagd ben? DAT HOORT NIET MENEERTJE en jy kent mij? of wat? Als je me kende dan moet je weten dat ik 0 exen heb gehad! Die taal die ik gebruik komt door de stad waar ik woon Meneertje!

Ik lach je uit kijk wat je allemaal zegt Allah (swt) is groot en weet wie er hier gelijk heeft Elhemdullilah ik niet zo een meisje die jy denkt dat ik ben!!
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 18-08-2010 19:24:10

hahaha hang maar de moslim uit tis maar voor een maand scheinheiltje..
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 18-08-2010 19:27:19

naz en niet vergete ik ken 90 procent van alle koerdische meisjes over de hele wereld.. ik weet wie jij bent.. en jij hebt helemaal geen 0 exen en die ring om je vinger moet je ook niet fataseren
Reageren - Quote

PRINSESS
 Kurdie Lid

PRINSESS - 18-08-2010 19:29:36

OMG kameel je liegt nu zwaarrrrrrr

Nazzzz aub let niet op hemmm, hij werkt niet doet geen school, heeft geen sociaale contacten en probeert hier op kurdie iedereen beetje de les te leren en te treiteren
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 18-08-2010 20:37:55

ik heb heb alles waar jij over durft te dromen princesjje..

dus dat kloopt niet helemaal maar jullie de les leren doe ik al.. verder vind je me wel leuk hor dus nie zeure lillilili
Reageren - Quote

falafel
 Kurdie Lid

falafel - 18-08-2010 20:43:02

weetje kameelteen blaffende honden bijten niet
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 18-08-2010 21:40:31

oke falafel wantik bnen bang van honden
Reageren - Quote

PRINSESS
 Kurdie Lid

PRINSESS - 18-08-2010 22:01:11

Oef kameelnashrin
Reageren - Quote

falafel
 Kurdie Lid

falafel - 19-08-2010 01:28:29

Oh , je intelligentie is oook aan de magere kant zie ik .
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 19-08-2010 04:22:49

jaa heel mager;P

zou je ook wel eens wille zijn he magerr

dikzak waarom zoek je ruzie
Reageren - Quote

Nazz
 Kurdie Lid

Nazz - 19-08-2010 14:07:12

Kameelteen Vertel wie ik ben als je 90% kurdishe wjven kent?
Ik doe niet heilig of weet ik veel ik ben ene trotste moslim hou van mijn geloof en ik denk ook aan miijn geloof!
Je moet niet denken dat iedereen hetzelfde is ik kan je voor alles nu uitmaken maar vanuit respect doe ik het niet ga zo door en je krijgt geen respect van miij ik zal je voor alles uitmaken onozel mannetje
Je denkt nu dat je stoer bent dat je 90% van de kurdishe dames kent he? STOER MAN!
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 19-08-2010 15:06:12

dat is niet nodig ik hou niet van verade enzo anders kan ik jullie namen allemaal noemen
Reageren - Quote

falafel
 Kurdie Lid

falafel - 19-08-2010 17:29:01

kameelteen als je niks nuttigs te zeggen hebt .-- ZEG HET DAN OOK NIET AUB. en kom een keer met feiten en niet met je vergaarde meningen en als je bijna alle kurdische meidne van nl kent , wil zegge dat jij ook geen goeie jonge bent
Reageren - Quote

Nazz
 Kurdie Lid

Nazz - 19-08-2010 18:14:12

Kameelteen wat jy wilt jongen! Wat jy maar wilt! What ever! Je denkt dat je alles weet het zal wel.. Dagdromer, als jy een meisje was zou jy naakt over straat lopen alleen om gepakt te worden by je *** maar gelukkig ben je een jongen en kyk alsnog blijf je een BITCH! Zielig je bent niet goed opgevoed Als je goed opgevoegd was zou je dit niet over je landgenootjes zeggen bes te che namies u sheref nina! Sherm bike aib bike! je bent een man je bent geen tienier van 16 jaar!
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 19-08-2010 18:20:53

hahaha dih hishba naz de scheinheil.. zo te zien ben je erachter gekomen dat ik je wel ken en jij mij ook ahhaha maar ik lach me dood om jou je mag doen wat je wil en ik ben zeker een goeie jongen..

en wie moet izch schamen je bent al 10 jaar lid van deze site man wanneer word je volwassen.. zogenaamd verloofd hahahahahaha ga tog afwasse ofzo

lambal
Reageren - Quote

Nazz
 Kurdie Lid

Nazz - 19-08-2010 18:28:02

23-07-10 toen heb ik me account aangemaakt WHY?? Omdat ik jou domme reacties zag!
En als ik het goed heb ben jy MURAT?
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 21-08-2010 00:28:18

hahahhaha luister je hebt 30 account gehad grappemaker.. en mijn naam is niet murat.. je mag me wel murat noemen maar doe dan maar mourad ofzo
rat vind ik beetje negatief klinken schatjeeeeeee
Reageren - Quote

PRINSESS
 Kurdie Lid

PRINSESS - 21-08-2010 00:34:34

kameelteen praat normaal tegen Nazz
je kent haar niet en ga gwn geen onzin lullen

Man, iedereen haat je, hoe flik je het toch
Reageren - Quote

Nazz
 Kurdie Lid

Nazz - 21-08-2010 13:57:08

kameelteen dit is me 1ste account weet niet van jou MENEER MURAT.. en a.u.b. zeg geen schatje tegen mij ja?!
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 21-08-2010 15:33:06

whauahhahaha murat murat ik lach me dood heeft murat je hartje gebroken ofzo? arme meid,.. ik weet meer over jou dan dat jij weet nazzzzzzzzzzzzzz maar ik bespaar jullie details... doe gewoon allemaal aardig dan is het over

jullie dwingen me om slechte dingen te zeggen man stop nou gewoon met die vijandigheid dan gaan we op nette manier bespreken of we ooit vriendjes en vreindinnetjes hebben gehad en in hoeveel talen we kunnen zeggen dat we van iemand houden
prachtig tog lang leven de bulshitt

groetjes van murat op je bebuizzzzzz
Reageren - Quote
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende
Reageren!
Je bent niet ingelogd! Je kunt niet reageren.

Om te mee te kunnen praten kun je hier inloggen, als je nog geen lid bent je je hier gratis aanmelden!

:: Advertentie

Home | Regels | Pricay beleid | Disclaimer | Contact - Copyright © kurdie.com 2005 - Alle Rechten Voorbehouden
Registreren Wachtwoord vergeten?