spacer
Kurdie.com - Versie 2.1 - Voor sommige Herinnering voor andere Verbazing| 1
  1
logo 1
1
header
Evenement

No events!

Persoonlijk

blijven
Jarig vandaag
06-09 Fistaq
06-09 karwan88
06-09 sharaz
06-09 Predator_
06-09 karwan19
footer
Chatbalk

Forum

ForumSeksualiteit en Relaties2de vrouw nemen ?Nieuwe Topic 

Vorige | 1 | 2 | Volgende
 Topic: 2de vrouw nemen ?

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 13-01-2010 12:08:53

Vaak heb je als getrouwd bent en door wat omstandigheden kan je vrouw geen kinderen krijgen. Dan mag/kan je een 2de vrouw nemen .

Hoe denken jullie erover mag/kan dat of niet ?

Mijn mening is als je echt van elkaar houd en toch geen kinderen krijgt dan houd het op dan maar zonder kinderen door het leven.
Reageren - Quote

Rodando
 Kurdie Tester

Rodando - 13-01-2010 12:15:54

preciesss gwn bij elkaar blijvenn kindere krijge is niet alles. mr je reputatie is belangrijker zodat mense niet gn zeggne "kijk die gene gaat trouwen met een andere vrouw omdat zn eerste vrouw geen kinderen kn krijgen" als je dat doett benje juist kapott laag maja je hebt nog van zulke achterljike mense die nog steeds zo denken en het gewoon doen.
egtt miskieennsss

(Bewerkt door Rodando op 13-01 om 12:21)
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 13-01-2010 12:27:34

Ja percies en je weet hoe goed kurden kunnen roddelen op een slecht manier dan (A) je kan natuurlijk naar dokters gaan kijken of ze nog iets aan kunnen doen maar een 2de vrouw nemen zo bewijs je maar dat je getrouwd bent om kinderen te hebben en niet omdat je verliefd was (A) Tjah dan maar zonder kinderbijslag leven he

(Bewerkt door RojHilat_47 op 13-01 om 12:28)
Reageren - Quote

Tanya
 Kurdie Actief

Tanya - 13-01-2010 17:47:26

als de man geen kinderen kan krijgen is het een andere verhaal, de vrouw kan/mag dan niet met met een andere man trouwen. zoals DLmBeto zegt vaak word er niet aan de vrouw gedacht

ik zeg niet dat een vrouw moet gaan trouwen als haar man geen kinderen kan krijgen maar het punt is waarom is het voor een man zo normaal? en voor een vrouw een grote taboe
Reageren - Quote

Kurironaki
 Kurdie Lid

Kurironaki - 13-01-2010 19:45:32

1x trouwen = helft van je leven voorbij..

2x trouwen?? ...
Reageren - Quote

Shoesha
 Kurdie Actief

Shoesha - 13-01-2010 21:48:13

ik ben tegen de 2e vrouw, on danks dat het vrouw geen kinderen krijgt.
Hoe zou die vrouw voelen als die haar man ziet hertrouwen. Het is al erg dat ze geen kinderen krijgt, maar nog erger als haar man iemand op haar plaats haalt.
Ze heeft toch niet zelf ervoor gekozen om ontvruchtbaar te zijn. Zij had het ook liever anders gewild. Maar het is eenmaal zo, het leven is lang niet zo eerlijk.

En als haar man echt van der houdt neemt die ook geen 2e vrouw, dan zal hij haar dit niet aan kunnen doen.
Als die nog zo graag kinderen wilt, zijn er genoeg weeshuizen en duizenden kinderen die verlangen om een vader en een moeder te hebben.

En naar mij inzien zal je ook erg veel van je geadopteerde kind houden, het hoort eenmaal dan bij je, het opvoeden en alle processen die erbij horen,
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 13-01-2010 21:53:21

Kijk als mijn vrouw niet kan krijgen ga ik geen 2de vrouw halen ben dan daarvoor niet met haar getrouwd.

En een kind adopteren NO WAY. HOe je zelf ook die kind opvoed het is niet van jou ziel en bloed
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 13-01-2010 21:54:47

Kijk als mijn vrouw niet kan krijgen ga ik geen 2de vrouw halen ben dan daarvoor niet met haar getrouwd.

En een kind adopteren NO WAY. HOe je zelf ook die kind opvoed het is niet van jou ziel en bloed
Reageren - Quote

Tanya
 Kurdie Actief

Tanya - 13-01-2010 22:38:54

JWBL schreef op 13-01-10 om 17:06:
hoe kan je van een kind houden die uit 2 andere personen komt..????? daar kan je nooit van houden.. dat is nep. punt

en kidneren is wel alles.. kinderen zijn onze toekomst.. als mijn vrouwgeen kinderen kan krijgen trouw ik met nog een en nog een en nog een net zolang tot ik een kind heb.. enals zeme niet wil mag ze weg gaan.. genoeg vrouwen op de wereld

HAHA...denk maar niet dat jij een vrouwtje gaat krijgen dus niet dom gaan lulle

(Bewerkt door Tanya op 13-01 om 22:39)
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 14-01-2010 12:09:37

Tanya schreef op 13-01-10 om 22:38:
JWBL schreef op 13-01-10 om 17:06:
hoe kan je van een kind houden die uit 2 andere personen komt..????? daar kan je nooit van houden.. dat is nep. punt

en kidneren is wel alles.. kinderen zijn onze toekomst.. als mijn vrouwgeen kinderen kan krijgen trouw ik met nog een en nog een en nog een net zolang tot ik een kind heb.. enals zeme niet wil mag ze weg gaan.. genoeg vrouwen op de wereld

HAHA...denk maar niet dat jij een vrouwtje gaat krijgen dus niet dom gaan lulle

Hahahaha ja of niet hij krijgt geen 1 vrouw als hij zo door gaat hoe hij nu is
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 18-01-2010 12:44:57

DlmBeTo schreef op 13-01-10 om 22:04:
RojHilat_47 schreef op 13-01-10 om 21:54:

Wrm NO WAY, tuurlijk is ander gevoel als je eigen kind is, mr als ik nou in zikenhuis jou kindje verwissel met ander( je denkt is jou kind) ga je tog ook van houden?

dus gaat niet om ziel bloed of weet ik veel wat, een kind is iets moois en het is juist de opvoeding en de liefde die je bereid bent te geven wat het jou kind maakt.

MAAR dat is mijn mening!

HEt kwan gewoon niet een kind adopteren punt uit. ik wil gewoon een kind die puur van mij is en niet van 1 of ander gast die samen met iemand anders die baby heeft gemaakt
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 18-01-2010 14:26:03

DlmBeTo schreef op 18-01-10 om 13:33:
RojHilat_47 schreef op 18-01-10 om 12:44:
DlmBeTo schreef op 13-01-10 om 22:04:
RojHilat_47 schreef op 13-01-10 om 21:54:

Wrm NO WAY, tuurlijk is ander gevoel als je eigen kind is, mr als ik nou in zikenhuis jou kindje verwissel met ander( je denkt is jou kind) ga je tog ook van houden?

dus gaat niet om ziel bloed of weet ik veel wat, een kind is iets moois en het is juist de opvoeding en de liefde die je bereid bent te geven wat het jou kind maakt.

MAAR dat is mijn mening!

HEt kwan gewoon niet een kind adopteren punt uit. ik wil gewoon een kind die puur van mij is en niet van 1 of ander gast die samen met iemand anders die baby heeft gemaakt

HET KAN WEL en HET WORD ook genoeg gedaan, opvoeden van een kind heeft niks te maken waar het vandaan komt!

Er zijn zoveeel weeskinderen, waarom zou je er niet een kunnen opvoeden? ( als je zelf niet kan krijgen dan he)

Er zijn zelfs genoeg mensen die zelf ook kinderen hebben en alsnog gaan addopteren!

Die mensen zijn ziek in hun hoofd. En ik kan van een geadopteerde kind niet gaan houden laat ik maar zo zegen ik kan niet van een kind gaan houden wat niet van mij is. Als mijn vrouw geen kinderen kan krijgen maakt mij niet uit ik ga geen kind adopteren.
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 18-01-2010 19:01:59

Hahahahah jij met je trouwen Als het aan jou lag trouw je meer dan 2 maar hellaas voor jou jij zult geen 1 vrouw krijgen
Reageren - Quote

Aram_karkuki
 Kurdie Tester

Aram_karkuki - 11-02-2010 13:09:07

onzin je bent met haar getrouwd en dat is het, dan helaas geen kids. maar als de man niet vruchtbaar is
Reageren - Quote

loveHim
 Kurdie Tester

loveHim - 06-07-2010 13:10:35

no way, is triets tegen over beide vrouwen, gwn niet doen één vrouw kan je ook alles geven wat je wilt.... dus mannen
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 10-07-2010 07:34:37

nee sory love him je slaat de plank volledig mis meid.. als een vrouw geen kinderen kan krijgen rest ons niks dan een tweede vrouw te nemen.. dat is ons recht en dat kan niemand ons afnemen..
Reageren - Quote

PRINSESS
 Kurdie Lid

PRINSESS - 10-07-2010 12:40:13

Fuck mannen en fuck mannen nog meer die een 2e vrouw nemen
vuile kaulo hondennnnnnn

als mijnn man ook geen kinderen kan krijgen, neem ik ook doodleuk 2e man, of 3e man, WHY NOT
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 11-07-2010 05:10:31

why not? misschien omdat je met 39mm kogels van een ak achtervolgd gaat worden.. sorry prinses dit nou eenmaal de realiteit ik weet dat je het niet leuk vind maar mannen hebben nou eenmaal meer rechten op deze wereld kan nik ook niks ana doen
Reageren - Quote

PRINSESS
 Kurdie Lid

PRINSESS - 11-07-2010 20:54:44

Kuro wie komt me met 39mm achterna? Jij zekerr, ja man .. 8-)

Maargoed, ff serieus tyf op met rechten

ALLAH SWT HEEFT MANNEN ÉN VROUWEN GEMAAKT MET DEZELFDE RECHTEN

En of dat nou op deze wereld is of niet, jij hoeft niet iedereen te achtervolgen toch? Als iedereen in zee springt, doe jij dat ook zeker?
Reageren - Quote

kameelteen
 Kurdie Actief

kameelteen - 16-07-2010 17:58:33

ik heb schijt aan jou ok al neem je 43 mannen.. alsof me dat boeid.. maar k hoop voor je dat je echt manne in je familie hebt dan
Reageren - Quote
Vorige | 1 | 2 | Volgende
Reageren!
Je bent niet ingelogd! Je kunt niet reageren.

Om te mee te kunnen praten kun je hier inloggen, als je nog geen lid bent je je hier gratis aanmelden!

:: Advertentie

Home | Regels | Pricay beleid | Disclaimer | Contact - Copyright © kurdie.com 2005 - Alle Rechten Voorbehouden
Registreren Wachtwoord vergeten?