spacer
Kurdie.com - Versie 2.1 - Voor sommige Herinnering voor andere Verbazing| 1
  1
logo 1
1
header
Evenement

No events!

Persoonlijk

blijven
Jarig vandaag
10-09 OSCAR
10-09 harry
10-09 Hassan
10-09 zeynep12
10-09 keca_kurda
footer
Chatbalk

Forum

ForumPolitiek11 jaar geleden werd ie gevangen genomen.Nieuwe Topic 

Topic: 11 jaar geleden werd ie gevangen genomen.

Amed_Slemany
 Kurdie Actief

Amed_Slemany - 15-02-2010 09:26:55

Beste kurdie leden het is vandaag 15 februari, en dat wil zeggen dat het 11 jaar geleden is (1999) dat serok APO gevangen werd genomen door turkije met hulp van de NATO

Ik vind eigg. wel dat er hierover wat op de nederlandse televisie moet komen want er word te weinig aandacht aan besteed

mvg

biji serok apo,je zal ooit wel weer vrij komen
Reageren - Quote

Amed_Slemany
 Kurdie Actief

Amed_Slemany - 15-02-2010 19:37:42

jwbl serok barzani kon beter
APO heeft veel meer gedaan voor ons volk duss barzani zit gewn van gestolen geld te genieten
Reageren - Quote

Amed_Slemany
 Kurdie Actief

Amed_Slemany - 16-02-2010 08:26:03

jwbl dat is niet zo,

zaxo ja tog
die twee zijn grootste maffia's.
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 16-02-2010 11:26:35

xatin schreef op 16-02-10 om 09:11:
hmmm weet je wat ik my afraag JWBL...

wat doen al die vrouwen tussen die mannen in de bergen waar die vrouwen geen bescherming hebben ofzo geen broer vader die ze tegen de mannen beschermen
( je weet wel wat ik bdoel)

weet jij dat misschien?

JUllie zijn echt blond zijn jullie turken of zo dat jullie zulke dingen zegen waar slaat dat op die mensen zijn in de bergen te vechten voor een kurdistan kijk wat jij zegt xatin ga jij maar naar de bergen kijken hoe het daar aan toe gaat je bent niet in die bergen gegaan je weet niet hoe ze leven je weet niet wat ze eten. dus ga niet zulke onzin praten.

En betreft apo het moet inderdaad meer aandacht aan besteed worden op nl tv. ik zag maar 2 stukjes nieuws erover maar dan op website maar dat is niet genoeg

(Bewerkt door RojHilat_47 op 16-02 om 11:27)
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 16-02-2010 11:35:28

xatin schreef op 16-02-10 om 11:30:
nee dat klopt roj ik weet er indd niets van af maar uit verhalen van myn pa die ok soldat was heb ik gehoord dat ze in de winter bijna dood vriesten ze moesten met moeite etene vinden en als er eten was gingen ze4 er allemaal op afrennen zoniet kon je dood verhogeren ik weet er heus wel wat vanaf.. maar dat ej myn vraag niet respecteerd vind ik maar raar
je kon net zo goed een antw op myn vraag geven

JOu vraag komt me beetje geirriteert over Wat hebben ze bij zich ? stenen zeker ? Met wat beschermen zich als er iemand op een afkomt bv een turkse soldaat stokjes toch hahaha ze hebben daar geweren als je beetje slim was maar dat ben je niet was het niet eens nodig om die vraag te stellen

(Bewerkt door RojHilat_47 op 16-02 om 11:36)
Reageren - Quote

Kurironaki
 Kurdie Lid

Kurironaki - 16-02-2010 13:34:04

Nederland beschouwt de PKK als een terroristische organisatie, vandaar dat ze geen aandacht geven aan Apo.
Reageren - Quote

RojHilat_47
 Kurdie Actief

RojHilat_47 - 08-03-2010 13:04:41

Ze geven geen aand8 aan geen 1 kurden dat is zowieso zeker
Reageren - Quote

Reageren!
Je bent niet ingelogd! Je kunt niet reageren.

Om te mee te kunnen praten kun je hier inloggen, als je nog geen lid bent je je hier gratis aanmelden!

:: Advertentie

Home | Regels | Pricay beleid | Disclaimer | Contact - Copyright © kurdie.com 2005 - Alle Rechten Voorbehouden
Registreren Wachtwoord vergeten?